Подолання тривожності в дітей з нормотиповим розвитком і порушеннями мовлення
У сучасному світі кожна дитина зазнає багатьох несприятливих факторів, які можуть призвести до посилення тривоги та страху. У дітей з порушеннями мовлення часто проявляється мовленнєва тривожність, що впливає на характер дітей у цілому та, відповідно, негативно позначається на поведінці дитини під час навчально-виховного процесу та може проявлятися у вигляді соціальної дезадаптації, що відображається на успішності. Саме тому, своєчасна діагностика тривожності, а також спеціальної корекційної, психологічної допомоги, спрямованої на її зниження, сприятиме успішній соціалізації, адаптації в навколишньому середовищі, покращенню психоемоційного стану учня та підвищенню успішності у навчанні.
У програмі заходу:
Що навчаться та засвоять учасники:
Кому буде цікавий цей захід:
– фахівцям-практикам: психологам, логопедам;
– вчителям;
батькам дітей.
Ведуча : Бугера Юлія Юріївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психолого-медико-педагогічних основ корекційної роботи, практикуючий психотерапевт.
Семінар відбувся 4-5 березня в дистанційному режимі, методичні матеріали та завдання розміщені на Google-диску, доступ до якого надано учасникам.
Підсумок роботи семінару – сертифікат на 10 (8 ) год.
Телефон для довідок : 0971842700
Про автора