Програма ХIV Міжнародної науково-практичної конференції “Спеціальна і інклюзивна освіта: проблеми та перспективи”

АвторГалецька Юлія

Програма ХIV Міжнародної науково-практичної конференції “Спеціальна і інклюзивна освіта: проблеми та перспективи”

ПОРЯДОК РОБОТИ

ХІV Міжнародної науково-практичної конференції

«СПЕЦІАЛЬНА І ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»

Заявка учасника конференції за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/1XIzphRM8S8y_YLBqEYIfT84K1BJTHgTsY5d8q0brOoQ/edit?usp=sharing

15 квітня 2021 р.

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ

Копилов Сергій Анатолійович, доктор історичних наук,  професор, ректор Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Вітальне слово ректора
Гаврилов Олексій Вікторович, кандидат психологічних наук, доцент,  завідувач кафедри логопедії і спеціальних методик Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Регламент роботи
Синьов Віктор Миколайович, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член (академік) НАПН України, почесний декан факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова, президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів» Психолого-педагогічні проблеми забезпечення якості освіти дітей з ускладненнями процесів розвитку та соціалізації.
Шеремет Марія Купріянівна, почесний академік НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ ім. М.П. Драгоманова Становлення та розвиток спеціальної та інклюзивної освіти в Україні
Шевеленко Таїсія Анатоліївна, головний спеціаліст дошкільної та інклюзивної освіти Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради Спеціальна та інклюзивна освіта у м. Кам’янець-Подільський: стан та перспективи розвитку
Миронова Світлана Петрівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Проблеми інклюзивного навчання учнів з інтелектуальними порушеннями
Єва Кулеша, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту спеціальної педагогіки  Академії Спеціальної Педагогіки, м. Варшава, Республіка Польща Концепція соціальної атракції учня з особливими освітніми потребами
Гладуш Віктор, доктор педагогічних наук, професор, професор Інституту Юрая Палеша, Католицького університету в Ружомберку, Словацька Республіка

Шилонова Вєра, доктор PhD, завідувач кафедри спеціальної та лікарської педагогіки Інституту Юрая Палеша, Педагогічний факультет Католицького університету в Ружомберку, Словацька Республіка

Кляйн Володимир, доктор хабілітований, доцент, директор Інституту Юрая Палеша, Педагогічний факультет Католицького університету в Ружомберку, Словацька Республіка

Словацький досвід супроводу навчання студентів з інвалідністю
Бобир Валентина Григорівна – начальник відділу початкової освіти управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України Діяльність Державної служби якості освіти України щодо забезпечення якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Наталія Б. Хансен Н. (Natallia Bahdanovich Hanssen), доктор, PhD зі спеціальної педагогіки, керівник навчальної програми «Майстер логопедії» Університету Норд (Норвегія)

Олена Мартинчук, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка

Північна Європа та Україна: парадокси інклюзії та інклюзивної освіти
Лісовська Тетяна Вікторівна, доктор педагогічних наук, професор (м. Мінськ, Республіка Білорусь) Основні підходи і принципи освіти дітей з помірними та важкими порушеннями інтелекту
Шевцов Андрій Гаррієвич, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник державної наукової установи «Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини» Державного управління справами Ортопедагогіка та ортопсихологія як модель застосування системно-синергетичної парадигми у дослідженнях розвитку дітей з коморбідними порушеннями
Хитрюк Віра Валентинівна, доктор психологічних наук, професор (м. Мінськ, Республіка Білорусь) Особлива дитина у типовому закладі дошкільної освіти: питання до підготовки вихователя
Мельник В’ячеслав Іванович, директор спеціальної школи-інтернат І-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради Використання програми «Універсал» в організації освітнього процесу у спеціальному закладі
Пєтрашек Оксана, магістр, докторант Академії Спеціальної Педагогіки ім. М.Гжегожевської (м. Варшава, Республіка Польща) Психосоціальне функціонування сім’ї, виховання дитини з обмеженими можливостями, у світлі досліджень та окремого аналізу
Тріпак Мар’ян Миколайович, директор Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу, заслужений працівник освіти України, кандидат економічних наук, доцент Спеціалізований інклюзивний ЗВО: соціально-економічні та організаційні аспекти у національному освітньому просторі
Федоренко Світлана Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри логопедії та логопсихології факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова Сучасні виклики реалізації освітніх програм спеціальності 016 Спеціальна освіта
Гаврилова Наталія Степанівна,

кандидат психологічних наук, професор кафедри логопедії і спеціальних методик Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

Принципи інтенсифікуючого і відновлювального навчання в логопедії
Гаврилов Олексій Вікторович, кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри логопедії і спеціальних методик Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Сучасна модель освіти дітей з порушеннями інтелекту помірного, тяжкого та глибокого ступеня: досвід та перспективи


16 квітня 2021 р.

Заявка учасника майстер-класу за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/144Jeg0GAt9K1dUWhUTlLwXSqNpbT_KGYYEc20kXox5s/edit?usp=sharing

Майстер-класи

час керівник тема
9.00-10.30 Гаврилова Н.С., кандидат психологічних наук, професор кафедри логопедії і спеціальних методик К-ПНУ імені Івана Огієнка

Константинів О.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри логопедії і спеціальних методик К-ПНУ імені Івана Огієнка

Особливості формування усвідомленого навику спілкування у дітей з розладами спектру аутизму (початковий період)
9.00-10.30 Мілевська О.П., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри логопедії і спеціальних методик К-ПНУ імені Івана Огієнка Логопедична гімнастика: традиції VS інновації
9.00-10.30 Лісова Л.І., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри логопедії і спеціальних методик К-ПНУ імені Івана Огієнка Перспективне планування занять з розвитку мовлення у молодших школярів з ТПМ в умовах інклюзії
9.00-10.30 Глоба О. П., доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології НПУ ім. М.П. Драгоманова Дизайн і навігація здоров’я
9.00-10.30 Коломієць Ю. В., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри логопедії та логопсихології  Освітня кінезіологія у роботі логопеда
9.00-10.30 Глушенко К. О., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри офтальмопедагогіки та офтальмопсихології НПУ ім. М.П. Драгоманова Психологічний супровід батьків дітей з порушеннями
11.00-12.30 Ткач О. М., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри логопедії і спеціальних методик К-ПНУ імені Івана Огієнка Стимуляція мовлення у дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку
11.00-12.30 Скрипник Т.В., доктор психологічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Застосування програми втручання «Синергія» для формування передумов навчання і розвитку  дітей з аутизмом»
11.00-12.30 Михальська С.А., доктор психологічних наук, доцент кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти К-ПНУ імені Івана Огієнка Тренінг особистісного зростання педагогічних працівників
11.00-12.30 Чопік О.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти К-ПНУ імені Івана Огієнка Розробка Індивідуальної програми розвитку для дитини з ООП командою інклюзивного закладу
11.00-12.30 Михальська Ю.А., кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти К-ПНУ імені Івана Огієнка Використання здоров’язберігаючих технологій у навчанні і вихованні дітей з ООП
11.00-12.30 Родненок М.Є., кандидат педагогічних наук, завідувач Лабораторії “Технології раннього втручання. Монтессорі-терапія” факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М.П.Драгоманова, Монтессорі-педагог, Монтессорі-терапевт;

Боровик Т.Д., Монтессорі-педагог (3-6), магістр спеціальності 016.02. Спеціальна освіта. Олігофренопедагогіка

Використання адаптованого дидактичного Монтессорі-матеріалу в корекційній роботі з дітьми з порушеннями розвитку

 

Круглий стіл (13.00 – 15.00)

Сучасні аспекти інклюзії в Україні та Європі 
Безперервна освіта в Україні та Європі 
Педагогічна терапія, діагностика та супровід дітей з РАС 
Проблеми організації логопедичного супроводу дітей на сучасному етапі становлення освіти
Психосоціальне функціонування сім’ї, що виховує дитину з ООП
Проблеми підготовки фахівців спеціальності 016 Спеціальна освіта

до роботи в закладах загальної освіти з інклюзивною формою навчання

Про автора

Галецька Юлія editor