Пропозиції стейкхолдерів до проекту освітньо-професійної програми «Спеціальна освіта (Логопедія)» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 016 Спеціальна освіта зі спеціалізації 016.01 Логопедія (2021 р.)
№
з/п |
Пропозиції | Відомості про автора пропозиції | Відповідь щодо пропозиції | |
1 | Варто включити дисципліну з використання інноваційних технологій у роботі логопеда | Шевеленко Т.А. Головний спеціаліст відділу дошкільної та інклюзивної освіти
|
Висвітлення даного питання передбачено при вивчені дисципліни «Методика інноваційної діяльності логопеда» | |
2 | Розглянути можливість вивчення методик з альтернативної комунікації та аудіювання | Гаман А.М.
директор Солобковецького навчально- реабілітаційного центру Хмельницької обласної ради |
«Логопедичний практикум: альтернативна комунікація» та «Логопедичний практикум: аудіювання» будуть включені
у перелік вибіркових освітніх компонентів |
|
3 | Розглянути можливість
розширити практичну підготовку на магістерському рівні |
Швець О.І.
ІРЦ, заступник директора |
Практика на магістерському рівні 30 кредитів і ми вважаємо це достатнім для практичної підготовки фахівця освітньо-професійної програми «Спеціальна освіта (Логопедія)» | |
4 | Надати можливість студентам самостійно формулювати теми власного наукового дослідження
|
Логопед медичної установи | На кафедрі є перелік загальних тем дипломних робіт, які здобувачі вищої освіти можуть обирати або пропонувати теми власного дослідження, які узгоджується з керівниками і затверджуються на засіданні кафедри логопедії і спеціальних методик | |
5 | Для якісної підготовки магістрів розширити кількість кредитів освітніх компонентів професійної підготовки | Гаврилюк Н.І.
Директор КО “Івано-Франківська обласна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Івано-Франківської обласної ради” |
Відповідно стандарту не можливо збільшити кількість кредитів освітніх компонентів професійної підготовки
|
|
6 | Проводити дослідження на замовлення освітніх закладів | Директор спеціального закладу загальної середньої освіти | Теми дослідження, запропоновані освітніми закладами , обговорюються та затверджуються на засіданні кафедри логопедії і спеціальних методик | |
7 | Програма відповідає стандартам,
носить практичне спрямування, якісна! |
Мельник В.І.
Директор Кам’янець-Подільської спеціальної школи Хмельницької обласної ради |
Дякуємо за позитивну оцінку! | |
8 | ОПП відповідає стандарту | Науково-
педагогічний працівник іншого ЗВО |
Дякуємо за позитивну оцінку! | |
9 | Включити у перелік вибіркових дисциплін методику логопедичної роботи з дітьми раннього віку | Директор ІРЦ | Вивчення дисципліни «Рання логопедична корекція порушень мовленнєвого розвитку» буде
пропонуватися у переліку вибіркових освітніх компонентів |
|
10 | Звернути увагу на категорію дітей
зі складними порушеннями інтелектуального розвитку помірної та тяжкої форми |
Акменс Л.М.
директор Тернопільської спеціальної загальноосвітньої школи Тернопільської міської ради Тернопільської області |
Частково вивчення планування роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями буде висвітлюватись при вивченні дисципліни «Методика логопедичної підтримки дітей з
комбінованими порушеннями». Вивчення дисципліни «Соціальна реабілітація осіб з виразним порушенням інтелектуального розвитку» буде пропонуватися у переліку вибіркових освітніх компонентів |
|
11 | Пропозицій немає, програма складена відповідно стандарту | Працівник ЗВО | Дякуємо за позитивну оцінку! | |
12 | Проводити опитування студентів на предмет пропозицій вибіркових дисциплін професійного спрямування | Здобувач вищої освіти(група KorL1-М20)
|
Кафедрою забезпечується інтерв’ювання здобувачів вищої освіти щодо вибіркового компоненту | |
13 | Цінними були б знання з
використання новітніх технологій у роботі логопеда |
Завідувач закладу дошкільного закладу | В освітньо-професійній програмі є дисципліна «Методика інноваційної діяльності логопеда», де будуть вивчатись новітні технології у роботі логопеда | |
14 | Якісна освітньо-професійна
програма |
Здобувач вищої
освіти (група KorL1-М19)
|
Дякуємо за позитивну оцінку! |
Про автора