Константинів Оксана Василівна

https://orcid.org/0000-0002-0660-2657

Оксана Константинів / Google Scholar

Константинів Оксана Василівна – кандидат педагогічних наук, доцент.

З вересня 1997 р.  навчання за спеціальністю: «Психологія. Дефектологія. Логопедія» на факультеті розвитку людини Кам’янець-Подільського державного університету, який закінчила в червні 2003 р. За час навчання в університеті приймала участь у студентських конференціях, наукових гуртках, отримала грамоту за активну участь у науково-дослідній роботі університету.

З вересня 2003 р. навчання у магістратурі Кам’янець-Подільського державного університету, спеціальність «Дефектологія», яку закінчила з відзнакою в червні 2005 року; отримала кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача спеціальної педагогіки та психології.

З 2001 по 2003 роки працювала практичним психологом у закладі дошкільної освіти. Працювала з дітьми з нормо-типовим розвитком та дітьми з порушеннями мовлення.

2003-2007 рр. працювала викладачем кафедри політології та гуманітарних наук Київського університету туризму і права.

З 2007 року обіймала посаду асистента кафедри логопедії та спеціальних методик Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

У 2014-2019 роках працювала корекційним педагогом у Кам’янець-Подільській спеціальній школі Хмельницької обласної ради.

У 2010-2013 роках навчання в аспірантурі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

В грудні 2014 р. захистила дисертаційне дослідження на тему: «Розвиток змісту і форм професійного трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні (друга половина XX століття)» (науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України Бондар В.І.), та здобула вчений ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.03 «Корекційна педагогіка».

З 2014 р. – старший викладач кафедри логопедії та спеціальних методик Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

У колі наукових інтересів: професійно-трудове навчання учнів з порушенням інтелекту; особливості корекції психофізичного розвитку дітей з тяжкими порушеннями мовлення.

Секретар  Кам’янець-Подільської філії Асоціації корекційних педагогів України. Автор понад 70 наукових праць, з-поміж яких –  монографія «Професійно-трудового навчання дітей з порушенням інтелекту».

09 серпня 2022 р. Міністерством освіти та науки, на підставі рішення атестаційної колегії, було присвоєно вчене звання «доцент».

 

Основні праці:

  1. Діагностика рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму (початковий етап) // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2021. Вип. 17. С. 54-75. Фахове видання
  2. Особливості розвитку програмування та контролю у дітей з порушеннями писемного мовлення // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2021. Вип. 19. С. 212-135 Фахове видання
  3. Структура и механізми аудіювання // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): зб. наук. праць: Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2020. Вип. 15. С. 91-101.
  4. Особливості розвитку навичок аудіювання у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): зб. наук праць: Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2020. Вип. 16 Т. І.  С. 122-133
  5. Сomprehensive approach to the professional training of speech therapists in higher educational institutions of Ukraine // International Conference of Education, Research and Innovation Palma, Spain., 2019. 2019. URL: https://library.iated.org/view/HAVRYLOVA2019VIO /doi: 21125/edulearn.2019.0706 Web of Science
  6. Профілактика порушень голосу у педагогів // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський : ПП Медобори-2006, 2019. Вип. 14.  С. 126-136. Фахове видання
  7. Професійно-трудове навчання учнів з порушенням інтелекту // Монографія Кам’янець-Подільський: ПП Аксіома, 2019
  8. Особливості вивчення готовності батьків до співпраці з логопедом //Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наукових праць. Фахове видання
  9. Тraining and correction of infants with perinatal pathology // International Conference of Education, Research and Innovation Seville, Spain., 2018. URL:  https://library.iated.org/view/HAVRYLOV2018TRA Web of Science
  10. Клуб вихідного дня як інноваційна форма організації виховного процесу у спеціальній школі-інтернат// Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 9, у 2 т./ за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова.– Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2017. – T.1. C.113-122.(Index Copernicus)
  11. Розвиток змісту і форм професійного трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні (друга половина ХХ ст.) // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Збірник наукових праць / за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова.– Вип. V. В 2-х т., том 1 – Кам’янець-Подільський :ПП Медобори-2006, 2015–С.136-146.(Index Copernicus)
  12. Передумови розробки психолого-педагогічного і методичного забезпечення процесу професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) : збірник наукових Праць : вип. 7, у 2 т./ за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова.– Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2016. – T.2. – C. 149-158.(Index Copernicus)
  13.  Підготовка вчителів трудового навчання для спеціальних шкіл в Україні (1970-1990 рр.)// Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 10/ за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова.– Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2017. C. 134-147.(Index Copernicus)
  14. System of early speech therapist’s help to children with anormogenesis in Ukraine // Interdyscyplinarne konteksty wczesnej interwencji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka – wydawnictwo Akademii pedagogiki specjalnej, 2017/ C. 116-125
  15. Perspectives of the development of vocational technical school and education of students with intellectual disabilities in the Ukraine // http://www.ijpint.com ISSN: 2392-0092, Vol. 2, No. 1, 2015
  16. General trends of the development of professional and labour training and education of students with mental deficiency in the second half of the 20th century /https://ijpint.com/resources/html/articlesList?issueId=11470
  17. Тraining and correction of infants with perinatal pathology 11th annual International Conference of Education, Research and InnovationSeville, Spain. 12-14 November, 2018. ISBN: 978-84-09-05948-5 / ISSN: 2340-1095 doi: 10.21125/iceri.2018/
  18. Comprehensive approach in the vocational training of speech therapists in higher educational institutions of Ukraine // EDULEARN19 11th International Conference on Education and New Learning Technologies1-3 July, 2019, Palma, Spain// ttps://library.iated.org/view/HAVRYLOVA2019COM/ doi: 10.21125/edulearn.2019.0709
  19. Формирование социально-трудовой компетентности учащихся с ограниченными возможностями в условиях центра досуга и труда при специальной общеобразовательной школе для детей с недостатками умственного развития // Materialy IX mezinarodni vedecko-praktika conference «Aktualni vymozenosti vedy – 2013.» – Dil 10. Pedagogika. Telovychova a sport: Praga. Publishing Haus «Education and Science» s.r.o. – С. 66 – 74.
  20. Формування соціально-трудової компетентності учнів спеціальної школи та інклюзивного навчання / Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський національний університет:, 2014. – 27 с.
  21. Характеристика розвитку змісту трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні у 60-ті роки // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2013. – Вип. 12 – Т. 1. С. 121–123
  22. Корекційна спрямованість трудового навчання розумово відсталих учнів // Збірник наукових праць молодих вчених Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014. – В. 5. С. 38–39
  23. Актуальність створення альтернативних форм професійної підготовки розумово відсталих учнів в умовах спеціальної загальноосвітньої школи Rodzina – centrum świata / pod red. Urszuli Grucy-Miasik. – Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2014. – С. 359–368
  24. Perspectives of the development of vocational technical school and education of students with intellectual disabilities in the Ukraine // International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies journal homepage : http://www.ijpint.com ISSN: 2392-0092, Vol. 2, No. 1, 2015
  25. Історичний аналіз та перспективи розвитку професійно-трудової освіти дітей з порушенням інтелекту в Україні // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30 : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – С. 22-29
  26. Ретроспективний аналіз розвитку змісту і форм професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні (друга половина ХХ ст.) // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів : у 3 томах. – Кам’янець-Подільський :  Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2015. – Вип. 14. – Т. 1. – С. 123-124
  27. Психолого-педагогічна характеристика дітей з глибоким ступенем порушення інтелекту // Інтеграція науки і практики в умовах модернізації колекційної освіти України: матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю / Збірник наукових праць. – Херсон: Вил-во ФОП Вишемирський В.С., 2018. С. 26-32.
  28. Особливості вивчення готовності батьків до співпраці з логопедом // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. Наук. Пр. / за ред. Проф. Тетяни Степанової. _ № 3 (58), вересень 2017. – Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2017 – С. 203-208
  29. System of early speech therapist’s help to children with anormogenesis in Ukraine //       Interdyscyplinarne konteksty wczesnej interwencji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka – wydawnictwo Akademii pedagogiki specjalnej, 2017/ C. 116-125
  30. Професійно-трудове навчання учнів з порушенням інтелекту: Монографія / Константинів О.В. – Кам’янець-Подільський: ПП „Аксіома”, 2019 – 190 с.
  31. Константинів О., Ткач О. Особливості розробки комунікативного паспорту як засобу формування комунікативної взаємодії у дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Актуальні питання  корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: Вип. 21 / за ред. М. Шеремет, О. Гаврилова. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2023. С.61-74. https://aqce.com.ua/vipusk-n21/konstantiniv-o-tkach-o-osoblivosti-rozrobki-komunikativnogo-pasportu.html
  32.  Гаврилова Н., Гаврилов О., Мілевська О., Константинів О., Ткач О. та ін. Науково-теоретичні та прикладні підходи до формування професійних компетентностей терапевта мови та мовлення. Актуальні питання  корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: Вип. 22 / за ред. О. Гаврилова. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2023. С.5-44. https://aqce.com.ua/vipusk-n-22/gavrilova-n-fedorenko-s-ticshenko-v-milevska-o-tkach-o-pinchuk-ju-shvaljuk-t-konstantiniv-o-gavrilov-o.html
  33. Гаврилов О., Гаврилова Н., Мілевська О., Константинів О., Ткач О. та ін. Науково-теоретичні та прикладні підходи до формування професійних компетенцій вчителя-логопеда. Актуальні питання  корекційної освіти (педагогічні науки):  збірник наукових праць: Вип. 21 / за ред. М. Шеремет, О. Гаврилова. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2023. С.140-177. https://aqce.com.ua/vipusk-n21/sheremet-m-gavrilova-n-fedorenko-s-ticshenko-v-milevska-o-tkach-o-pinchuk-ju-shvaljuk-t-konstantiniv-o-gavrilov-o-naukovo-teoretichni-ta-prikladni-pidhodi-do-formuvannja-profesijnih-kompetencij-vchite.html
  34. Романюк О., Константинів О. Формування мовлення у дітей раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку засобами LEGO-технологій. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Корекційна педагогіка і психологія / за ред. О. Гаврилова. Вип. 14. Кам’янець-Подільський. Видавець Ковальчук О.В. 2023. 791 с. С. 599-608.
  35. Гринчук О., Константинів О. Формування навичок аудіювання у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Корекційна педагогіка і психологія / за ред. О. Гаврилова. Вип. 14. Кам’янець-Подільський. Видавець Ковальчук О.В. 2023. 791 с. С. 182-188.

 

Участь у конференціях, семінарах.

Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю ‟Інтеграція науки і практики в умовах модернізації корекційної освіти України” (м. Херсон, 22-23 березня 2019 р.).

VІІІ Міжнародна науково-практична конференція ‟Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі” (м. Суми, 18 квітня 2018 р.).

Міжнародна науково-практична конференція ‟Maria Grzegorzewska – Pedagog odrodzonej Polski (100-lecie odzyskania niepodległosci – 130-ta rodznica urodzin Marij Grzegorzewskiej” (м. Варшава, 18 травня 2018 р.).

Міжнародна науково-практична конференція ‟Małedziecko: Dziecko-Rodzina-Terapeuci” (м. Варшава, 19 травня 2018 р.).

11th International Conferenceon Education and New Learning Technologies EDULEARN19 (1-3 July, 2019, Palma, Spain).

Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Сучасна логопедія: інноваційні технології» (м. Миколаїв, 25 червня 2019 р.).

ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Від творчого педагога до творчої дитини: гармонія партнерської взаємодії» (м. Кам’янець-Подільський, 28-29 жовтня 2020 р.).

ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Спеціальна освіта: проблеми та перспективи» (м. Кам’янець-Подільський, 01-02 квітня 2020 р.).

IV Всеукраїнська науково-практична конференція в освіті та реабілітації дітей з особливими освітніми потребами (м. Київ, 14-15 травня 2020 р).

VI Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми сучасної психології: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень молодих науковців» (м. Кам’янець-Подільський, 19 листопада 2020 р.).

Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Європейські цінності різноманіття та інклюзії в освіті» (м. Київ, 17-18 грудня 2020 р.).

Міжнародна онлайн-конференція «НУШ в умовах сучасності» (м. Львів, 25 лютого 2021 р.).

ІV Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології» (м. Київ, 18 березня 2021 р.).

ХІV Міжнародна науково-практична конференція «Спеціальна і інклюзивна освіта: проблеми та перспективи» (м. Кам’янець-Подільський, 15-16 квітня 2021 р.).

Всеукраїнська науково-практична конференція «Корекційна спрямованість допомоги дітям та підліткам з розладами аутистичного спектра» (м. Київ, 07 квітня 2021 року).

 

Підвищення кваліфікації.

Пройшла стажування з 01.02.2022 р. по 29.04.2022 р. у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова (довідка № 34 від 03.05.2022 р.); 

Cтажування з 01.10.2017 р. по 01.04.2018 р. в Академії спеціальної педагогіки ім. Марії Гжегожевської (м. Варшава, Республіка Польща),

Cертифікат від 01.04.2018 р.; з 06.11.2019 р. по 06.02.2020 р. – в Інституті Юрая Палеша Католицького університету в Ружомберку (м. Левочі, Словацька Республіка), сертифікат с.176 seria A від 06.02.2020 р..

У липні 2018 р. закінчила курс навчання з англійської мови, що відповідає загальноприйнятому європейському стандарту В2 згідно із Загальноєвропейською Рекомендацією з мовної освіти (CEFR) (свідоцтво № 55/18 від 02.07.2018 р.).