Перелік обов’язкових освітніх компонентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта. Логопедія
Українська мова (за професійним спрямуванням)
Історія та культура України
Іноземна мова
Філософія
Соціально-правові студії
Фізична культура
Вступ до спеціальності
Психологія
Інформаційні технології в спеціальній та інклюзивній освіті
Основи наукових досліджень
Анатомія фізіологія, патологія дітей з валеологією
Основи невро- та психопатології
Логопедія
Спеціальні методики навчання дітей з порушеннями мовлення: Розвитку мовлення
Спеціальні методики навчання дітей з порушеннями мовлення: Початкового навчання мови
Спеціальні методики навчання дітей з порушеннями мовлення: Математики з основами математики
Спеціальні методики навчання дітей з порушеннями мовлення: Я досліджую світ
Мовленнєві та сенсорні системи та їх порушення
Психологія осіб з порушеннями мовлення
Спеціальна педагогіка осіб з порушеннями мовлення
Організація індивідуального навчання дітей з системними порушеннями мовлення
Пропедевтика мовленнєвих порушень
Логопедичні ігри
Логомасаж
Логоритміка
Логопедичні студії: аудіювання
Розвиток комунікації у дітей з розладами спектру аутизму
Виховна робота з дітьми в умовах інклюзії
Супровід родини в умовах інклюзії
Тренінг колективної взаємодії
Вікова психологія при порушеному онтогенезі
Педагогіка інклюзивної освіти
Фізична реабілітація і фізична гімнастика
Перелік обов’язкових освітніх компонентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта. Логопедія
Методика наукових досліджень
Іноземна мова
Методика логопедичної підтримки дітей з комбінованими порушеннями
Логопедична корекція специфічних розладів шкільних навичок
Логопедія
Методика інноваційної діяльності логопеда
Методика формування артикуляційної моторики
Логогімнастика
Тренінг професійного зростання логопеда
Діагностичні дослідження в логопедії та інклюзії