Глоба Олександр

orcid.org/0000-0003-4098-1598

Глоба Олександр / Google Scholar

Глоба Олександр Петрович – доктор педагогічних наук, 13.00.03 – корекційна педагогіка, 2013.

Професор кафедри логопедії та спеціальних методик Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (м. Кам’янець-Подільський, Україна), Заслужений працівник фізичної культури і спорту (2006).

Стаж роботи: загальний стаж – 37 років, науковий стаж – 30 років, науково-педагогічний стаж – 30 років.

 Вища освіта. Ворошиловградський державний педагогічний інститут імені Тараса Шевченка 1983 р., спеціальність «Фізичне виховання», вчитель фізичної культури.

Тема докторської дисертації «Теорія і практика соціалізації осіб з порушеннями опорно-рухового апарату в умовах регіонального реабілітаційного середовища».

Тема кандидатської дисертації: «Система корекційного фізичного виховання інвалідів з порушеннями функцій спинного мозку в поперековому відділі», 1990 р. (спеціальність 13.00.03 – спеціальна педагогіка).

Вчене звання: доцент.

Громадська діяльність – голова ГО «Життя без ліків», член Асоціації корекційних педагогів України, керівник Українського ресурсного центру освітніх інновацій та Центру інформаційної медицини та комплементарної реабілітації «Життя без ліків».

Наукова діяльність – член спеціалізованої вченої ради НПУ імені М. П. Драгоманова із захисту кандидатських і докторських дисертацій за спеціальністю 13.00.03 – корекційна педагогіка; член спеціалізованої вченої ради зі спеціальності 13.00.02 – теорія і методика навчання (фізична культура, основи здоров’я).

Член редколегії науково-практичного журналу «Фітотерапія. Журнал»; Член редакційної колегії збірника наукових праць «Актуальні проблеми педагогіки» (ISBN 978-966-981-427-2).

Наукові інтереси: інформаційна терапія та комплементарна реабілітація; розробка та впровадження в корекційно-реабілітаційний процес інноваційних квантових технологій раннього виявлення та корекції порушень психофізичного розвитку у дітей та дорослих; розробка апаратно-програмних комплексів для профілактики, реабілітації та захисту від бактеріальних і вірусних форм.

Опубліковано близько 150 наукових праць, з них: 4 монографії (3 у співавторстві); навчально-методичних посібників, статті у фахових українських виданнях та збірниках наукових праць, 3 статті в міжнародних наукометричних виданнях.

Список публікацій (за останні 5 років):

1. Глоба О. П. Про національну систему корекційно-реабілітаційних послуг в Україні / О. П. Глоба та ін.// Інклюзивна освіта: досвід і перспективи: [монографія] / Колектив авторів; відп. Г. В. Давиденко. – Вінниця, ТОВ «Нілан-ЛТД», 2016. – 242с.

2. О. Глоба. Квантова технологія в психології та педагогіці. Комбінована додаткова реабілітація: обмеження та можливості / О. Глоба, д.пед.н., проф.; І. Медков; О. Залевський // міжнародне наукометричне фахове видання (Copernicus, BazNum, GoogleAcademy, Biblioteka Narodova (Polska).

3. Глоба О. П. Комплементарна реабілітація: обмеження та можливості використання квантових технологій / О. Глоба // Актуальні проблеми корекційної освіти (педагогічні науки) : збірник наукових праць : вип.9, у 2 т. / за ред. М. Синьова, О. В. Гаврилова. – Кам’янець-Подільський : ПП Медобори-2006. – 2017. – Т1. – 326с. – Індекс Коперніка

4. Глоба О. П. Додаткова реабілітація. Інноваційні технології діагностики та корекції психофізичного стану дітей та дорослих. – УДК 004.891.2 – О.П.Глоба, Б.О.Вихованець. – Збірник наукових праць Інституту спеціальної педагогіки НАПН України «Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розвитку». – 10.11.2017.

5. Глоба О. П. Інноваційні технології моніторингу психофізичного стану дітей в умовах інклюзивного навчання / О. П. Глоба, Б. О. Вихованець // IV Міжнародний конгрес спеціальної педагогіки та психології «Учитель в інклюзивному просторі: траєкторія професійної самоактуалізації» , Київ, 2018.

6. Глоба О. П. Сучасні технології охоронно-педагогічного режиму в умовах інклюзивної освіти / О. П. Глоба. Б. О. Вихованець // Перший з’їзд Всеукраїнської психосоматичної асоціації з міжнародною участю «Психосоматична медицина ХХІ століття: реалії та перспективи», Київ, 2018.

7. Глоба О. П. «Охоронно-педагогічний режим у реалізації державної програми «Нова українська школа» / О. П. Глоба. Б. О. Вихованець // Навчально-науковий інститут педагогіки і психології СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018.

8. Глоба О. П. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ОСІБ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ / О. П. Глоба, Б. О. Вихованець // Сучасні теоретичні та практичні аспекти у вирішенні послідовності реалізації «Стратегії розвитку народної та альтернативної» медицина на первинній ланці», Київ, 2018.

9. Глоба О. П. Використання засобів народної педагогіки в корекційній роботі з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату / О. П. Глоба // Збірник наукових праць за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. – Кам’янець-Подільський : ПП Медобори-2006. – 2020 рік

10. ВІКТОР ГЛАДУШ, ВІЄРА ШИЛОНОВА, КЛЕЙН ВОЛОДИМИР, ОЛЬГА БЕНЧ, ГЛЬОБА ОЛЕКСАНДР / (2020) ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ ТРЕНЕРОВ ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ДІАГНОСТИКИ // Journal of Critical Reviews, 7 (11), 4132-4141. Scopus. doi: 10.31838 / jcr.07.11.561. http://www.jcreview.com/?mno=122618

11. Глоба О.П., Гаврилов О.В., Гладуш В.А., В.Клейн, В.Силонова. Здоров’я навігація: донозологічна діагностика психофізичного стану дітей з ОПР./ Діти з особливими потребами: від рівних прав до рівних можливостей: матеріали У Міжнародний конгрес спеціальної педагогіки та психології.-Київ: Симоненко О.І., 2021.-С.39-43.

12. Глоба О., Рибалко С., Гарник Т., Медков І., Залевський О., Гуманкова О., Михайлова О. (2021). Вплив малих доз електромагнітних коливань на особливості розмноження коронавірусу. Acta Balneologica, 3 (164), 210-215. doi: 10.36740 / ABAL202103115. Web of Science: https://actabalneologica.eu/wp-content/uploads/library/ActaBalneo/2021i3.pdf

13. В. І. Бондар, В. А. Гладуш, О. П. Глоба та ін. Українська спеціальна педагогіка в особистостях: Підручник / За ред.В.І.Бондаря, В.М.Синьової. – Запоріжжя: Вид-во Хортицької національної академії, 2021, – 428с.

14. Глоба О., Гаврилов О. та ін. Санаторна навігація: донозологічна діагностика психофізичного стану дітей з ОПР. / Діти з особливими потребами: від рівних прав до рівних можливостей: матеріали У Міжнародний конгрес спеціальної освіти та психології. – Київ: Симоненко О.І., 2021, – С.39-43.

15. Лісова Л.І., Опалюк О.М., Глоба О.П. До питання про роботу логопеда в умовах інклюзивного навчального простору // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 18  за ред. М.К. Шеремет Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2021. С. 97-111. Фахове видання

16. О. Гаврилов, О. Глоба та ін. За програмою практики спеціальної освіти (логопедії) ступенів вищої освіти бакалавра та магістра / за ред. О. Гаврилова. – Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В.2022.196с.

17. Чухраєв М.В., Медков І.В., Буцька Л.В., Глоба О.П., Забулонов Ю.Л. КОМПЛЕМЕНТАРНІ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА ЛІКУВАННЯ БОЛЮ ТА БОЛЮВИХ СИНДРОМІВ / УДК 001.1 14 Міжнародна науково-практична конференція «Міжнародні наукові інновації в житті людини» (4-6 серпня 2022 р.) Видавництво «Когнум», Манчестер, Велика Британія. 2022. 441 с. ISBN 978-92-9472-195-2

18. Глоба О.П. Створення спеціальних умов для навчання і виховання дітей дошкільного віку зі складними порушеннями розвитку (порушення мовлення та опорно-рухового апарату). Навчально-методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня бакалавр і магістр ОПП Спеціальна освіта (Логопедія). Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2023. 170 с.

19. Сторожук Ю., Глоба О.П. Актуальний розвиток мотиваційної готовності дітей з тяжкими порушеннями мовлення до навчання в закладах загальної середньої освіти. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Корекційна педагогіка і психологія / за ред. О. Гаврилова. Вип. 14. Кам’янець-Подільський. Видавець Ковальчук О.В. 2023. 791 с. С.591-599.