Бугера Юлія Юріївна – корекційний педагог, практичний психолог, логопед.
Вишу освіту здобула у КПНУ ім. І. Огієнка у 2007 р. (кваліфікація: вчитель загальноосвітньої спеціальної школи, логопед); у 2008 р. – ступінь магістра за спеціальністю «Дефектологія».
Трудовий шлях розпочала в 2009 р. на посаді асистента кафедри психолого-медико-педагогічних основ корекційної роботи КПНУ ім. І. Огієнка.
Захистила дисертацію на тему «Особливості формування уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в навчальному процесі» (2017 р. та отримала ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.03 (Корекційна педагогіка). З 2020 р. – доцент кафедри психолого-медико-педагогічних основ корекційної роботи.
Професійні інтереси Бугери Ю.Ю. стосуються розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями, психологічної підтримки дітей з порушеннями психофізичного розвитку, а також сімей дітей з особливими потребами. З 2019 року розпочала приватну практику як дитячий та сімейний психолог, психотерапевт; бере участь у супервізійних семінарах, а також проходить індивідуальні супервізії.
Юлія Юріївна активно займається саморозвитком, здобуваючи неформальну освіту: вона є кандидаткою у психотерапевти за методом символдрами в структурі Міжнародного товариства Кататимного переживання образів та імагінативних методів у психотерапії та психології (МТКПО), фахівчинею із застосування психотерапевтичних технік МАК (метафоричних асоціативних карт) та «Казкотерапія дитячих проблем».
Надає консультативну допомогу і підтримку батькам дітей з ООП; проводить гармонізацію сімейних стосунків, корекцію психічного стану батьків і дітей; корекцію дитячо-батьківських стосунків; здійснює групову та індивідуальну корекцію страхів, тривожності, низької самооцінки, сором’язливості; допомагає дітям із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності (зокрема, з розвитку уваги) та впроваджує технології розвитку дрібної моторики.
Цінним є досвід Бугери Ю.Ю. у наданні психологічної допомоги дітям із заїканням та у корекції неврозів у дітей та дорослих;
Є дійсним членом Громадської організації „Інститут розвитку символ драми та глибинної психології” (ІРСГП) та Української асоціації корекційних педагогів.
З 2020 року – працює сумісником на кафедрі логопедії та спеціальних методик.
Основні праці:
Бугера Ю.Ю., Дідик Н.М. Використання психотерапевтичних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / Спеціальна освіта: супровід без обмежень: матеріали ХІІІ -Ї Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. О.В. Гаврилова – Кам’янець-Подільський, 2020.
Бугера Ю.Ю. Розвиток лінгвістичного компоненту мовленнєвої діяльності у дошкільників з порушеннями інтелекту / Актуальні питання корекційної освіти (педагогічної науки) : зб. наук. праць: вип. 15 / за ред. В.В. Нечипоренко. – Камʼянець-Подільський : Видавець : Панькова А.С., 2020. – С. 5 – 14. (IndexCopernicus)
Бугера Ю.Ю. Особливості використання різних видів ігор у логопедичній роботі. Від науки – до практики: науково-методичних альманах. За заг. ред. проф. І.В. Татьянчикової. Слов’янськ : Вид-во Б.І. Маторіна, 2020. 127 с., С. 39 – 43.
Бугера Ю.Ю. Особливості вивчення дисципліни «Психолінгвістика» студентами спеціальності 016 Спеціальна освіта / Збірник наукових праць молодих вчених Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020. Випуск 11. С. 53 – 54.
Розвиток комунікативних навичок молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами арттерапії / International scientific and practical conference “Pedagogy and Psychology in the Modern World : the art teaching and learning” : conference proceedings, February 81–85, 2021. Vol. 1. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”.
Брикова О.С., Бугера Ю.Ю. Застосування арттерапевтичних технік в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами / Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) : збірник наукових праць: Вип. 17 / за ред. М.К. Шеремет. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2021. C. 14-25. (Фахове видання)
Бугера Ю.Ю., Дідик Н.М Інтерактивні технології як засіб формування мотиваційного компоненту готовності студентів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2020. № 9 (103). С. 3-10. (Фахове видання)
Брикова О.С., Бугера Ю.Ю. Особливості використання різних видів арт-терапії в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами / Спеціальна освіта: проблеми та перспективи матеріали ХV-ї Міжнародної науково-практичної конференції 15-16 квітня 2021 р. / за ред. О.В. Гаврилова. Кам’янець-Подільський:Видавець Ковальчук О. В., 2021. С. 31-34.
Бугера Ю.Ю. Особливості використання дидактичних ігор в логопедичній роботі / Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів: у 3-х томах. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Вип. 20. Т. 1. С. 82-83.
Kurytsia A., Buhera Y. Formation of Psychological Space as a Factor of Successful Adaptation to School of Children With Speech Disorders ScienceRise: Pedagogical Education, 2 (47), 62-65, 2022, doi: https://doi.org/10.15587/2519-4984.2022.255327 (Фахове видання)