Анотація навчальної дисципіни
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛОГОПЕДІЇ
Мета викладання навчальної дисципліни – формування у студентів логопедичної майстерності при використанні сучасних технологій діагностики та корекції порушень мовлення у дітей та дорослих, ознайомлення студентів з сучасними тенденціями (нейропсихологічним та психолінгвістичним підходом) розвитку інноваційних технологій в галузі логопедії.
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна “Інноваційні технології“ в логопедії” опирається на знання з логопсихології та логодидактики, а також психодіагностики, нейропсихології, психолінгвістики, лінгвістики, вікової та загальної психології
Тема 1. Базові підходи до формування інноваційних технологій у галузі логопедії.
Тема 1. Методи дослідження базових психічних процесів та функцій пізнавальної діяльності для формування мовлення.
Тема 2. Психолінгвістичний підхід у дослідженні особливостей мовлення у дітей та дорослих.
Змістовий модуль ІІ. Новітні навчально-корекційні технології в галузі логопедії.
Тема 1. Превентивні методики корекції порушень мовлення у дітей.
Тема 2. Психолінгвістичні методики корекції порушень мовлення у дітей.
Тема 3. Психолінгвістичні методики відновлення мовлення у дорослих.
Тема 4. Перспективне планування корекційно-відновлювального процесу.
Кількість кредитів – 4.
Загальна кількість годин – 120.
Кількість аудиторних годин – 40.
Кількість лекційних годин – 12.
Кількість годин для практичних занять – 28.
Кількість годин для самостійної роботи -80.